Världsbäst i Discodans!

Läste nyss i aftonbladet att de två Svenskar från västerås dans skola som tagit VM guld i slovakien. De hade aldrig tidigare dansat ihop och de slog sina egna förebilder. Känner igen killen från våra danstävlingar och de här berör verkligen än som är i sammma branch och de peppar än verkligen. De är stort för disco dansen i Sverige! de var endast 105 dansare med på VM i år, så starkt jobbat!



Nu har jag kommit hem från discoeliten och de var en givande träning. Tycker om dansläraren och hon peppar än verkligen. Men jag måste nog gå en gång på arobic-dansen för att se vilken jag ska välja. Vilken som kommer ge mig mest inför tävlingarna. Har ganska mkt styrka i skolan på dansen, men vi får se!

Konstigt nog blir det fredag-lördags mat ikväll! mumsigt men de känns lite konstigt. Kyckligen och pommes väntar på mig! de ska bli riktigt gott de!

thingpling

Kommentarer
Postat av: niccie

Haha, jo nu går det! :D tror jag.^^ vi får kika någongång :D :D :D

2007-09-19 @ 18:54:44
URL: http://niccie.blogg.se
Postat av: Niccie

Gud va ballt! :D
men asså den där discoeliten och arobicsen? Vilka får gå på den egentligen? jag fattar ingenting ^^
<3

2007-09-19 @ 19:33:02
URL: http://niccie.blogg.se
Postat av: Fanny

det är som en tävling där man kan designa sitt eget kort och min kompis brorsa har gjort ett och han ligger 2:a eller 1:a, och om han vinner får min kompis 400 kr, så gå in på www.maestro.kampanj.nu sen klickar du på ''se tävling bidrag och rösta'' sedan klickar du på ''se veckanbidrag'' där inne så kan du klicka på olika nummer och då röstar du 15 på ''TO HEAVEN'' Av fredrik, vällingby
haha fett lång förklaring :D

2007-09-20 @ 08:54:17
URL: http://faaanys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0