Tävlingsdans livet!

Jag har tävlingsdansat i ett par år nu. Tror de är 6 år i år! Oj va länge, Känns som en evighet. Det har blivit en stor del av livet att just dansa. Jag älskar det verkligen, om man räknar bort alla knäskador och alla sparkar i huvudet man får så är det toppen. Kommer ihåg när Nina precis gjort klart våra dräkter, gud va vi var glada! Haha, sen så kom vi till tävlingen och vart diskade! haha, nyt regel var då satt att man inte fick ha BH längre som tävlingsdräkt! shiiet. Vi hade lagt ner tusen kronor på allt. Så här såg dräkterna ut! Och bilden går inte att förstora!

image537

Nu ska jag vänta på Marielle som ska komma över och vi ska snart börja på en ny dans och bege oss till dansskolan senare runt 3 tror jag. Juste Nya kläder har kommit :D yey visar senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0