Stan och annat!

Idag har jag varit i stan med mamma, vart lite stressigt! så jobbigt att dansen ligger både på Lördagar och Söndagar, man hinner nästan inte göra något alls på dagen! Men vi han en sväng till stan, och de tar tid. Shoppade lite, både jag och mamma hittade saker vi behövde, vi kunde även utnyttja 3 betala för två på skopungten yeey!  Ni kan se under vad som handlades!




 * Först ett par lackskor i svart ifrån sko.p
* Brunröda strumpbyxor från HM
* Mineral puder (funkar som foundation) superbra för hyn, Kicks.
* Mineral pensel, bra till mineral produkter, Kicks
* Brandgula strumpbyxor ifrån HM
* Sist men inte minst, ett par till mocka-skor ifrån sko.p

Annars då?, jo jag har varit på dansen - kollat på en av världens bästa tv-serier på kanal 9 20.05 - American Dreams :a, men den är verkligen jätte bra! och ni som missat den ta chansen nästa helg. Nu är jag ganska trött, ska kolla liiiite på tv och äta något innan jag sussilullar mig!

Thingeling!



Kommentarer
Postat av: Fanny

Vad fina saker du köpt, gillar verkligen de svarta skorna! jag har nog inte gjort mer än hatt suttit vid datan och har tränat!

2007-09-16 @ 21:40:43
URL: http://faaanys.blogg.se
Postat av: Natalie

Snygga lackskor :)

2007-09-16 @ 21:42:13
URL: http://naw.blogg.se
Postat av: Fanny

Tycker också den är cool! ha det bra!

2007-09-17 @ 07:31:57
URL: http://faaanys.blogg.se
Postat av: Anonym

snygga skor :) mineralpuder ska jag med köpa =)

2007-09-17 @ 15:51:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0