Sick igen!

Okej, nu börjar de där här urarta sig lite grann. Idag iskolan efter dansen (som jag bara kollade på) fick jag smärtor i ryggslutet, när ja rör mig eller när jag pratar osv. Gick hem efter sånglektionen och somnade ganska fort efter jag ätit, vaknade för fem min sedan. Jag och mamma får gå till doktorn och se varför viruset aldrig ger sig.  Dessa homies under här är något jag lever på, haha. Fadt de börjar bli liiite enformigt.



Till helt andra bullar, enda sedan jag började med discodansen har gruppdans varit något som jag alltid velat pröva på, så roligt med sin egna lilla grupp med kläder och allt. Men när man har världens största bromsklossel till parkompis och inte känner någon annan på dansskolan går de inte mkt att göra åt. Hade tänkt fråga Niccie när hon tävlat ett tag om hon ville, men de har redan hunnit skapa en grupp som är jätte roligt för dem, men de bara de att de ett längre steg ifrån gruppdansen för min del. Jag vill så gärna dansa gruppdans, jag vill jag vill!

Thingeling!
slänger in en dagens outfit senare.

Kommentarer
Postat av: Fanny

tack, jag älskar också den där tröjan, den alltihop utom kjolen köptes på H&M. Kramisar

2007-09-24 @ 22:11:01
URL: http://faaanys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0