Gårdagens outfit!

image595Äntligen är outfitsen tillbaka på bloggen igen,
de är bland de roligaste jag vet, både att se andras
och blogga om mina egna, de blir som en liten
dagbok på vad man haft på sig, superkul
att kolla tillbaka på gamla kläder.

Idag har varit en ganska bra dag, utöver mina
ryggproblem som vart bättre, har vi haft estet-dag
Imorgon kommer en av de dagar jag hatar. Låång, dag!
bara ett estet-ämne, och det är dans, sen bara massa
blablabla ämnen. Usch då, vill inte ha kulturhistora e
engelska osv. Har massa läxor jag måste fixa nu också.



♥ Vit klänning - veromoda
♥ Gråa leggings - Lindex
♥ Blåa boots - Skopunkten
♥ Halband blått - Present
♥ Brunkofta ingenbild - Gina tricot
♥ Skinnjacka (ejbild) - Wacko





Kommentarer
Postat av: sandra

jättefin tunika :)

2007-09-26 @ 20:30:36
URL: http://sanih.blogg.se
Postat av: Frida

Jättefint! :) Lycka till med alla läxorna!
Ha en fin dag!

2007-09-30 @ 10:51:32
URL: http://friidap.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0