♥ Finally Friday ♥

image607Så var de härliga Fredag igen!
Finns ingen bättre dag en Fredag.
Idag ska jag ju somsagt på fotto grejen
på Stockholms studio efter skolan. Ska
verkligen bli as ballt och roligt. ♥

image608

♥ Röd A-linje topp - Ellos
♥ Brun stickad kofta - Gina tricot
♥ Marinblå Jeans - Diesel
♥ Svarta Skor - dinsko
♥ Örhängen hjärtan - Guldfynd (trorjag)
♥ Halsband äpple - Gina tricot
♥ Alternativ skor bruna - skopunkten










Det är extremt ovanligt att jag använder
Jeans, men eftersom jag ska till fotografen
med tre olika outfits tyckte jag de vart enformigt
bara med leggins och strumpbyxor. Så därför
tog jag jeans. Hade lite svårt med skor också
har aldrig klack, eftersom jag är så lång, men
de var snyggt till jeansen, så tar nog med båda
haah, Tror jag har på mig de bruna på morgonen
även om jag blir längst i hela bussen, Vart mkt bilder idag ;D



Kommentarer
Postat av: Johan

Vi är rätt lika varandra. Lika gamla och har mode som intresse :o

2007-09-27 @ 21:50:01
URL: http://blogg.aftonbladet.se/18419
Postat av: Fanny

tycker faktist Jessica var finare, men sarah var också fin :D ring när du kommit hem från skolan.

2007-09-28 @ 13:43:11
URL: http://faaanys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0