Tre systrar och en mamma!




Filmen handlar om en mamma som vill ha alldeles för mycket kontroll över sina tre fullvuxna döttrar, mest den yngsta som inte riktigt har mamma-dröm-livet med man och barn, och de försöker hon hela tiden styra upp genom att välja rätt killar åt henne genom en kontakt anons. Filmen var ganska rörig till en början och till viss del lite överdrivet, men om man bortser från de var det en helt okej komedi kärleksfilm med roliga scener och mycket bra skådespelare, därför får den ett bra betyg utav mig.  

Jag tycker att filmen var helt okej, den kanske inte var någon toppen film direkt, men jag tycker faktiskt den var bra. Även om den inte fått så bra kritik i pressen så ger jag den en stadig 4.

image678image678image678image678



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0