Tand.l oh Shopping!

Var hos tandläkaren i två timmar idag, urk på burk säger jag. Mellan 10-12.15, men en sak som var lite funny, jag somnade två gånger, haha. Jag rotfyller en tand jag har och de tar tid, men jag har så mkt bedövning så man känner knappt något. Sen så var de ingen stol utan mer än säng och jag hade skyddsglasögon som gjorde de mörkt, haha, vart as rädd när tandläkaren väkte mig, haha. De var faktiskt ganska roligt :)



Efter de gick jag och mamma och framkallade lite modellbilder sen bar de av in till stan för att äta lunch. Grejen var att vi hade räknat med att vi skulle åka hem direkt när vi ätit och vila. Men ist fanns de massor med roliga affärer att titta i, och jag älskar att shoppa. hih, ny skogalleria på drottningatan FeetFirst heter den, fick värsta balla rosa stora kassen när jag köpte skor där. Så glad, hittade perfekta stövlarna, precis som jag vill ha dem. Sen så köpte mamma ett myssätt till mig med mjukisbyxor tröja och t-shirt för jag var så duktig hos tandläkaren, de e verkligen inte kul att ha ett stort galler i munnen i två timmar. Tror inte riktigt folk förstår hur trött man blir av de heller. Men mamma gör, mamma är bäst. Köpte även en hängselkjol, wheioo letat ganska länge efter den perfekta och nu fanns den på plats. Annars då? jo dansade på dansskolan direkt efter shoppingrundan, sen hem med min favorit soppa - tomat soppa och plättar. Nu ska vi ha gäster whio.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0