Singing like a shiiet!



Idag (som jag inte ens visste) skulle vi sjunga upp våra parduetter på sånglektionen. Ska argumentera riktigt bra här varför de gick åt skogen för min del. Ett, var de här en helt ny låt för mig, aldrig hört. Två, ett helt nytt sätt att sjunga på med huvudklang, jag sjunger oftast i de längre tonerna. Tre, vo har bytt tonart två gånger och vi har bara haft tre sånglektioner (20 minuters) att öva. Låten heter, En helt ny värld- den från Aladdin.

Men till min stora förundran ska vi sjunga själva nu, fick ett häfte med låtar och var väl inte direkt min musik smak dock, men de ska nog fungera hoppas jag. Jag vet precis vad jag ska välja om de blir fritt val ngn gång, men de får ni veta då i sånt fall, hihi. Nu ska jag duscha efter dansträningen sen dinner dude.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0