Nyheter och Kalas!

Kom hem från min kusin för ett tag sedan, var på kalas där för hon fyllde 20 år. På vägen hem hämtade vi två paket, de ena var min nya mobil, som inte går å öppna!!! är irriterad. Men min bror kan nog komma förbi imorgon å hjälpa mig. De andra var kläder från HM. Tänkte ta å visa kläderna. Men mobilen sparar vi tills imorgon :) om ngn har en rosa nokia 6120, kan du då förklara hur man öppnar den.


En a-linje formad cerise kofta som är felmärkt i storleken. Ska vara S men är L, så den får retuneras och bytas. En grå länning men mönster över bysten och något utsvänga ärmar.


Örhängen och Halsband i samma motiv, ekollon i guld, ganska lätt tyngd sött.


Ljusgrå längre tröja som medföljde gratis, perfekt att ha på dansen till ett par leggins, mycket skön. En cerise färgad tröja med längre polokrage och mönstrad överdel i tunnare tyg.

Tänkte bara tillägga att allt är från HM om jag glömt att säga det, oj va klockan springer iväg!
dax att gå och lägga sig, det är en dag imorgon också, fast jag är ledig. Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0