News in the house!

Först hade jag bara planerat och visa två outfits, men eftersom de inhandlats lite granna under dessa tema dagar, så slår jag ihopp allt och visar två outfits, (den ena bjuder på en ny klänning) och lite nya prylar.






Först ser vi onsdagens outfit, som då var en orange klänning med gråstrumpbyxor och vita benvärmare med en svart kofta. Går inte in direkt i detalj, men så såg de ut i onsdags. 

Sen så har jag på torsdagen på mig en helt ny klänning. Kommer från Asos och jag är helnöjd.
Älskar modellen och färgerna. Sen så hade jag gråa strumbyxor och benvärmare till det.








Nu kommer lite nyheter, först ser vi ett nytt halsband som jag tycker är urhärligt, de är från Asos precis som klänningen är. Ni ser även möstret och halsbandet lite bättre på bild två. Därefter ser vi min mössa, som jag åkt så långt för att hämta, var slut överallt så fick åka till globen shopping, där jag typ varit en gång tror jag.
 
Ingen bra bild men de kan jag fixa iveckan. Juste, jag har färgat håret, haha de så mycket som händer och när jag bara skrev om tema dagarna glömde jag bort allt annat. Är mycket nöjd, dock tror jag färgen försvinner lite när man tvättar de, de synd för ja gillar den så mycket.
GLÖM EJ OCH STÄLLA TILLBAKA KLOCKAN EN TIMME KL 2 I NATT :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0