Mina favoriter!

Fick en förfrågan på bloggen för några dagar sen att lista några av mina favorit shopping ställen, har tänkt att sätta upp två listor, än med internet butiker och än med butiker ute i Stockholm, hoppas de blir uppskattat!

Internet
1. Asos.com (mycket snygga klänningar)
2. HM.se (klänningar till billiga priser)
3. Ellos.se (lite mer udda mot hm)
4. Kyssjohanna.se (där köper jag mycket av mina smycken)



Stockhoms Butiker
1. Guldfynd (smycken)
2.  Vila butikerna (klänningar)
3. Cubus (dresslikeaprincess)
4. Veromoda (allt möjligt)


Jag handlar på ganska vanliga butiker men jag letar länge, jag tar ofta inte kläder som hänger på skyltdockor utan letar hellre igenom en kvart extra för att hitta kläder som inte är så "vanliga", man vill ju ha sin stil. Hoppas nu att ni fick lite tips. Sen så finns de ju butiker som jag handlar på då och då, men dom är inte listade. Utan de som är mest aktuella står med. Nu ska jag blogga runt lite, ha en trevlig Lördags kväll!




Kommentarer
Postat av: Martina

Tack så mkt för tipsen:)

2007-10-27 @ 23:13:00
URL: http://aniitram.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0