Kanelbullens dag, mjao!

Idag är de kanelbullens dag och vad gör vi? vi äter upp dem, haha. Aja de iaf riktigt gott och har redan ätit en, blir nog en till eller något annat mättande för jag ska in till stan med min danspartner och kolla på tyg, jag är vrålhungrig så jag mååste köpa ngt å äta, och de är med basta de.
Ser sakta men sakta hur mindre och mindre folk besöker bloggen, ist för att byta blogg? säg gärna vad ni tky var bättre förr eller ngt ni saknar. Hoppas verkligen att någon iaf kan skriva va de tycker.

Sitter på elprogrammet, haha i deras datasal vi smet in för alla datorer i skolan är pajj utom dessa. Så nu sitter vi här tysta som möss och gör de vi ska, men vi fick faktiskt stanna för läraren ,whioo :D


Kommentarer
Postat av: jessica

Jag besöker din blogg varje dag :) tycker den är lika bra som den alltid har varit ! Du kommer alltid med nya fräscha ideér .. me like! jag saknar min spralliga Åsa! :) Ha en fortsatt trevlig kväll <3

2007-10-04 @ 20:46:11
Postat av: Sweet 16´s blogg

svar till Jessica.
Tack så mkt , jag har svarat på ditt sms, anledningen till att jag tackade jag till duvetvad är för jag inte vill att min duvetvad ska finnas, blir bara sittade för länge, så försöker begränasa vännerna stenhård, bara dem jag ej har kontakt med via annat sätt.

2007-10-04 @ 21:51:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0