Hemma igen!

Okej, kanske inte precis nu, men behövde lite tid innan jag kände för att blogga, varit väldigt trött och bara tagit de lungt och sådära. Ja, hur gick de nu då? hehe, ingen från min danskola i samma klass gick vidare, så de var väl som vanligt, förbestämt. De lite tråkigt men de inte så mkt att göra åt, vad menar jag med förbestämt? joo, de finns en lista på de dansare som kommit bra, och de är "för prickade" redan från början, och då är de va 10 % chans för alla andra dansare som en är prickade. De här vet vi tackvare en vän till pappa som sysselsatt sig väldigt mkt när hans tjejer var yngre och tävlade. Men, konditionen var inte på top, de var för snabbt tempo för vår klass, och de märkte vi för de sänkte tempot på ronden innan oss i samma klass, lite knepigt. Ta nya tag inför västerås!



Datum 2007 - 10 - 13


Kommentarer
Postat av: fanny

men gud va konsigt att det redan är några förprickade, som går vidare ''/ men jag tycker iaf att du dansar jätte bra, har sett dig på film :)
ha det bra

2007-10-14 @ 09:42:14
URL: http://faaanys.blogg.se
Postat av: Marlene

ååh jag dansar också disco :)

2008-02-23 @ 22:07:11
URL: http://mangooo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0