Finally Friday!

Är fredagen härlig eller? gud vilken känsla (iaf jag får) när man slutar för dagen, de är de bästa på hela helgen, för när man sen kommit in i själva helg-rutinen så tänker man inte på det. Jag är så glad över att jag är klar med pluggandet, denna vecka hade vi två prov, riktigt svåra prov! men ack va skönt att de är historia, för de kändes bra på det ena och jätte bra på det andra. Nu ska jag bara njuta, njuta över helgen!

Ikväll ska jag ringa Nicole, måste berätta en sak som är ganska intressant, she is my coach! haha, bara Nicole tror jag som förstår men de ville jag bara säga för de kändes viktigt för min del. En annan sak, min mobil har fått åkt tillbaka, eller vi ska skicka in den igen på Måndag men den är inte bra alls, trivs inte med den! så min rosa skönhet får tyvärr göra någon annan mobil lös människa glad.
 



Kommentarer
Postat av: Jacqueline

Hihi jag vet inte! :P
Jo jag mår bra! Fast saknar dig storebror lite, han ligger ju bara hemma & sover, & då får jag inte träffa honom på helgerna, så nu har vi ingenstans att sova eller fira 8 månader på (:
Men du får hälsa honom en liten puss när han vaknar!

2007-10-19 @ 17:22:16
URL: http://rosenquist.blogg.se
Postat av: Niccie

Åååh ja! du måste berätta! :) I'm nyfiken nu :))))
Puss på världens bästa Åsis

2007-10-19 @ 21:44:06
URL: http://niccie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0