Bra priser och plugg!

image668 image669

Igår kväll gjorde jag en beställning hos Asos, kände att det var ett tag sen, och jag tycker om att ha kläder som inte alla andra har. Därför är kläder från england toppen. Först ser vi en klänning med underbart mönster, och sen ett jättefint långt halsband med hjärtan och stenar i gammeldags färger som är väldigt snyggt tycker jag. Det är just nu rea på Asos, så jag fick allt till ett hyggligt pris, klänningen ca 150 kr, halsbandet ca 60 kr.

På fredag har jag samhällskunskapsprov om politik, ska öva en stund nu på det så det sitter.
 Sen ska jag duscha och ni får väl inte missa Grey´s ikväll, I lööve it!

Thingeling på er!



Kommentarer
Postat av: nea

åh, halsbandet var riktigt fint. och klänningen också förresten :)

2007-10-18 @ 07:53:38
URL: http://baranea.webblogg.se/
Postat av: Fanny

tack tack :D

2007-10-18 @ 16:33:59
URL: http://faaanys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0