Trött tröttare tröttast!

Sitter i bibblan och "pluggar" håller verkligen på att somna, haha. Var helt yr och såg suddigt på idrotten idag, usch och fy och lite blä. Jag skulle förhöra Nicole på svenska frågorna - Vem skriv Alice i underlivet? ååh, haha. Jag är så trött, jag tror ni själva kan lista ut de rätta ordet. Julia som satt brevid sa en sak med, att de var Charles Dick som skrev den, haha. Lite skojj, för de var Charles Dickens som skrev den, innan han döpte om sig till Lewis Carroll.

Efter en stund kom Karolina upp för trappan, de första hon sa var. - Jag är så trött på att de luktar bajs i korridorerna! haha, så klockrent! För de luktar bajs ibland iskolan, de har problem med avloppen typ. Haha, så roligt man kan ha det. Snart ska jag in och lyssna på Nicole när hon sjunger wihoo :), ska sitta och läsa lite på instuderingsfrågorna också.


Thingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0