Tacco Night!

image727Ikväll var det tacco night, mysigt värre. Min bror och hans
tjej gjorde i ordning maten och dukade, de var riktigt smarrigt. Jag fick dock ta de tråkiga, disken. Väldigt gott med tacco´s man får fredags känsla.

Kollat klart på idol nyss och bäst ikväll tycker jag Amanda
och Marie var, Daniel var också bra, men inte klockren.
Jag nämnde förut att jag skulle berätta något jätte roligt, och de ska jag göra nu tänkte jag.

Jag har hittat min dröm-nyårs klänning, så himla vacker jag har den på bild och ska köpa den i helgen tror jag. Måste bara se till att jag har några planer inför nyår, annars har jag ingen direkt anvädning för den. Men funderar själv på att bjuda tjejerna och ha en trevlig nyår
här hemma hos mig. Vi får se, kanske bara tar de lungt
hemma med familjen, de också mysigt. St eriks
gymnasium (min skola) var med i fredag hela veckan ikväll
igen, i klippet Andra Avenyn.




Måste bara säga en sak, jag är så otroligt glad över att jag har så många läsare.
De värmer otroligt mycket och de har glatt mig hela kvällen. Ni betyder verkligen, tack <3





Kommentarer
Postat av: Fanny

visst får man den där fredagskänslan, älskar fredagar!
kram

2007-11-04 @ 13:06:31
URL: http://faaanys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0