Semifinal i Idol

[Bild: Marie. FOTO: Daniel Ohlsson/TV4][Bild: Marie. FOTO: Daniel Ohlsson/TV4]
image850image850image850image850image850
Marie Picasso
I Have Nothing & Maneater
Sång: Hon är den med rösten, vilket matrial att jobba med, vilka rysningar jag får!
Dans:
Hon rör sig precis på sitt eget sätt, och nu känns de helt naturligt, naturligt med Marie
Klädsel:
Maries kläder ikväll var inte roliga alls tycker jag, men de bestämmer inte kläderna själva
Övrigt: Hon är den med klara rösten som berör, men ibland tycker jag hon gör om låtarna lite knepigt, som idag, maneater var inte så bra tycker jag. Men hon är verkligen värd att få komma itll globen.




[Bild: Andreas. FOTO: Daniel Ohlsson/TV4][Bild: Andreas. FOTO: Daniel Ohlsson/TV4]
image850image850image850image850image850
Andreas Sjöberg
Cryin & Conga
Sång: Han har en så fin och djup röst, tycker de synd att han blivit så hånad i idol
Dans:
Han gör verkligen allt vad han kan, och alla artiser behöver inte dansa
Klädsel:
Han klär sig som en gud, snyggt stilrent med en rockig toutch
Övrigt: De så tråkigt att de sågar honom, de bara för att Marie och Amanda har mer speciella röster, visst jag tycker de är de två som ska vara i finalen, men de behöver inte trycka ner Andreas, för de finns många som uppskattar hans röst och det är ju ett underhållningsprogram.




[Bild: Amanda. FOTO: Daniel Ohlsson/TV4][Bild: Amanda. FOTO: Daniel Ohlsson/TV4]
Amanda Jenssen
No one & Hallelujah
Sång: Jag har alltid gillat hennes egna ton, men ikväll sjöng hon inte helt rent
Dans:
Hon har power walk, som jag kallar de. Hon rör sig ballt helt enkelt
Klädsel:
Klär sig väldigt eget och vågar vara sig själv i allt, mycket bra
Övrigt: Jag tycker inte de här två var hennes bästa framträdanden, för mig kommer de alltid vara, that´s alright mama som hon sjöng första gången i malmö, men rösta på Dream a little dream of me till globen på hemsidan, för de var ett av hennes bästa framträdanden.





[Bild: Amanda och Marie. FOTO: Daniel Ohlsson/TV4]

Vilken härlig girl power vi får se på fredag, härligt tjejer ni är grymma!




Kommentarer
Postat av: cassandra

Amanda måste vinna!

2007-12-01 @ 09:22:12
URL: http://ypperligheter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0