Outfit for the day!

image756 



Hejsan svejsan på er, kom hem för inte
så länge sen så har inte hunnit blogga.
Jag har varit på en speciell grej efterskolan,
som jag blev antagen till. Vill inte uttrycka mig
mer ännu förns jag vet mera. Men jag kommer
självklart nån gång berätta om det. De lovar jag.

Sen så var jag och mamma (somvarmed) på
hm när nya kollektionen av Cavalli hade premiär.
Vi var där kvar över 3 och då hade alla "vanliga"
kläder redan gått åt. De fanns underkläder kvar,
och leggins lite små saker(köpte leggings).
Klänningen, som jag visar på bild i nästa inlägg 
ville jag verkligen ha, lite bittert, menmen. Kanske
kmr in på hemsidan. De har ju inte släppt kollektionen ännu, hehe. Iaf här kommer dagens outfit, ganska enkel och mysig.  

♥ Svart kappa - JC
♥ Vit klänning - Gina tricot
♥ Grönt äpple - Gina tricot
♥ Svarta strumpbyxor - Mircomodal
♥ Skor - Ja boots från Skopunkten










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0