Organic Cotton




Idag har jag varit och shoppat lite efter skolan med mamma. Pappa fyller år imorgon och de fars dag på Söndag. Så de blev några paket där, visar kanske sen när han har fått det. Jag shoppade lite också, hittade en jättesnygg klänning från Organic cotton, som är väldigt bra. Med rätt rabatter fick jag den för 120 kronor, yes. Sen så var jag ute efter ett smycke, (har de i andra färger) de lilla hjärtat. Det var tre för 25 så då tog jag bara nått, men de kommer säkert till anvädning.

Ikväll är det idol, hoppas mina favoriter amanda och marie sjunger bra. Eller har inte direkt några "favoriter" menmen, tycker nästan om alla. Imorgon blir de lite dans på förmiddagen och sen firande av pappa, vi ska ut och äta, och i övermorgon kmr min andra bror hem och då ska vi laga middag och fira pappa igen, hehe en mix av födelsedag och farsdag. Ha en riktigt trevlig kväll



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0