Oliva by ccs

image742

Oliva serien är verkligen en utav mina favoriter. Som ni kanske märkt kostar youlookgreat kategorins innehåll något mer än vad man brukar ge för yttrevård. Men jag tipsar endast som saker som fungerar och ger resultat, därför kommer inte youlookgreat kategorin ut så ofta. Jag testar alltid under två veckors tid innan jag bestämmer om det är något att tipsa om. Därför är det lätt att välja rätt på Sweet16.

Hela serien innehåller olivolja, som är oerhört bra för hyn. Allt från badsaltet till handkrämerna ger fukt till hyn. Oliva handkrämen är en utav favoriterna i serien, men även nagenbandsolijan och lipcare. Oliva tillsätter inte några konstiga kemikalier utan är uppbyggd på naturliga och skonsamma preparat.



Var kan du nu hitta denna härliga hundvårds serie, apoteket.se eller närmsta apotek där du bor. De är verkligen en serie att satsa på. Ett tips, hela serien är väldigt dryg och de gör att påfyllningen inte är så krävande, jag inhandlar något i serien då och då, så de tar slut vid olika tillfällen. Det gör att de inte blir så dyrt, mot att köpa allt eller flera på samma gång. Oliva by ccs*



Kommentarer
Postat av: Sweet 16´s blogg

MER TRAFIK TILL DIN BLOGG??

http://www.mer-trafik.se/cgi-bin/ref.cgi?r=sweet16

Bli medlem gratis och börja få besökare,
det funkar!

2007-11-04 @ 17:44:14
URL: http://performance.blogg.se
Postat av: Evelina

Jag använder alltid ccs's body butter, otroligt bra verkligen :D

2007-11-06 @ 15:08:39
URL: http://eveelinaa91.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0