Lördag

Idag har vi haft gäster som jag berättade, min bror hans tjej och hennes syster och pappa. Även min andra bror och hans tjej, men de är ofta hära, min bror bor ju här också, den ena. Vi gick ut och gick sedan åt vid mackor och även snittar som jag gjort i ordning. Sedan åt vi blåbärspaj och choklad kex, mamma hade gjort blåbärspajen och den var verkligen jätte god. Jag fick även en påse med gottigheter från Gränna, mums!



Sen var jag och tränade uppe hos Marielle, ingen träning på dansskolan i helgen, den e stänga, pga av att de är rödhelg. Det fick bra, kände mig lite trött hehe. Efter de bloggade jag lite och sedan åkte vi iväg och handlade på ica, och sedan vidare till kyrkogården, så underbart fint de var. De vart inte så bra bilder, vet inte varför, valde på inställningar "foto av ljus" men de vart ganska konstigt, men ni vet hur ljus brinner, så ni förstår nog ändå om ni ser bilderna. Vi var även inne i kapellet och tände ljus. Aldrig varit där förut...



Nyss såg jag lite på slutet av filmen Nicke Nyfiken, älskar verkligen nicke när jag var liten, och nu när de gjort om honom var de ganska gulligt också, tog några bilder, hehe. Älskar att fotta. Och ännu mer nyss så åt vi hemmagjord pizza, har visat den förut, mums. Älskar den, världens godaste pizza. Nu ska jag *host* bränna en film, Hairpsray som vi ska se ikväll ;) Ha en trevlig Lördags kväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0