Julshop i vinterland!

image809image811



Jag köpte mitt julträd, de så fint. Förstår inte hur jag ska få plats med allt pynt, för jag älskar julpynt, men jag ska nog lösa det. Ni kommer självklart få se allt nästa fredag, då första pyntrundan sätts igång, sen pyntar man mer framåt jul, fast vi tjuvstartar alltid. Sen köpte jag även två små snögubbar som sitter på en släde, kollat på den förut. Tycker den är så söt, igentligen är de salt och pepparkar, men de syns inte för de bara två hål uppe på hattarna. Gulligt värre tycker jag faktiskt.



Nu har jag varit och julhandlat i centrum. Man känner verkligen att julen är snart här. På torget ställer de upp små julstugor, stora granen är på plats och är under dekoration, och i ett stort glastak som går över ena shopping gatan hänger de kyrkklockor och massor med små ljus som lyser upp hela taket.  Åh vad jag älskar julen!





Kommentarer
Postat av: Alice

Åhh, din blogg var superfin! =D Älskade det där med
"senaste inläggen","kategorier, "arkiv" & "länkar"!!! =D Super!
Sov så gott!

2007-11-22 @ 23:29:52
URL: http://poseforme.blogg.se
Postat av: Sweet 16´s blogg

GUD :D TACK SÅ MKT , blir så glad när ja får höra posetiva saker om bloggen :D

2007-11-23 @ 00:24:50
URL: http://performance.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0