Estet Outfit

image832



Idag är de estet tisdag, som sagt innebär bara
estet ämnen. De gör att min outfit aldrig är så speciellt snygg denna dag. De är mysoutfit som går lätt att träna i men ändå funkar runt i skolan.

På våran gulliga tre timmars håltimme satt jag och Nicce i bibblan och snackade lite, hon hjälpte mig med matten oxå för jag är så efter, jag var ju sjuk förra veckan. Sen hade hon och jag en hel timmas individuell sång tillsammans, vi tog en haltimma var men vi lyssnade på varandra. För de som hade andra halvtimman var sjuk, så de får en hel timme nästa vecka. Nu kommer lite mer beskrivning.


♥ Svarta längre leggins - HM
♥ Grå tunika i bumull - Hennes. M
♥ Halsband vitt hjärta - Uropenn
♥ Vita strumpor -Rumble













Kommentarer
Postat av: Alice

Svar: gu så gott! =D
fast det blev inget bakande för mig, jag hann inte, läxan tog längre tid än väntat xD
Kram o sov gott(L)

2007-11-27 @ 22:40:15
URL: http://poseforme.blogg.se
Postat av: gallon.blogg.se

fin tunika!

2007-11-28 @ 16:39:38
URL: http://gallon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0