Danstävling!

Förlåt förlåt förlåt för mitt frånvarande från bloggen. MEN! jag har en riktigt ball ursäkt, hela denna vecka har varit helt sjuk för mig, tror de varit en av mina tuffaste skolveckor denna termin, och de har varit så jälva jobbigt. Igår kväll satt jag och min parkompis och sydde i 6 timmar! de var riktigt jobbigt. Men dräkterna är så gott som färdiga. Ni som ville se dem får se bilder på Söndag, har ju tävling imorgon :D, så de kmr bilder på Söndag, kanske en film too :) Men jag kommer inte igång som vanligt förns nästa vecka. Men jag lovar att blogga på söndag och berätta.
Problem med mobilen så kan ej överföra alla outfits jag tagit.

image781

Nu måste jag fixa mig, vi hörs kanske imorgon kväll puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0