Dagens


 image753


Fått jätte trevliga och roliga kommentarer
som jag vill svara på, svarar ikväll, för nu
ska jag iväg på dans. En annan sak, jag
har klämt fingret så rejält asså, skulle smälla
igen ytterdörren och där var mitt finger,  aj aj aj.
Så nu har jag ett blått finger,uch. Ikväll kmr massor
med roliga filmer från skolan, wiho. Hade håltimma så filmade lite, hihi, gick bra på kulturhistoria provet to.



♥ Svart/Vit klänning - Gina tricot
♥ Vit kofta med rosett - HM 
♥ Gråa leggins - HM 
♥ Svarta boots - Skopunkten
♥ Vit mössa - Bikbok 
♥ Bevita benvärmare - HM
♥ Röd jordgubbe  - Asos.com



 






Kommentarer
Postat av: Anonym

snygg klänning :)

2007-11-11 @ 10:48:59
URL: http://linneaalexandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0