Cavalli shop!



De var ju en ganska envformad kollektion mycket leopard färgat, eller jaa! allt var ju de så, hehe. De som jobbade i butiken hade as snygga tröjor, som förstårs inte var till salu utan "bara till personalen" synd de. Klänningen jag sätt i fönstret var slut. usch då säger vi till de. Hoppas den finns på internet, när de öppnar ikväll 23.59, haha. Men köpte leopard leggins, tycker de var balla. Ska nog ha dem imorgon, mohaha. Man fick ju en snygg kasse också :) Nu måste jag plugga till svenska provet imorgon, puss.!


Kommentarer
Postat av: Jess

:) Det är verkligen super kul! =)

2007-11-08 @ 20:04:09
URL: http://princessjess.blogg.se
Postat av: Anonym

Hehe nä jag vet. Men som sagt jag lär inte göra om misstaget med för mycket lim fler gånger ialla falla hehe Ha en bra dag =)

2007-11-09 @ 08:23:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0