Advent, taccos och julkalendern!

Något jag sakar är att fira advent i kyrkan, som man gjorde i fyran. De så mysigt, man får verkligen julkänsla då. Men ack inte då, i gymnasiumet gör man visst inte det. Fy va tråkigt tycker jag! Fast vi firar julavslutning i kyrkan, ngn advent ska jag vara i kyrkan för de såå mysigt. Nu tänkte jag köra igång the sims ett tag innan idool .



För övrigt åt vi nyss taccos, mkt gott där. Sen så har vi julpyntat, de verkligen jätte fint, kanske tar bilder och visar någon dag. Här är några bilder från svenska lektionen idag. Imorgon ska jag köpa ny mobil, den e as shnygg, och glöm nu inte juklalendern imorgon bitti kl 09.00 svt 1. För er som inte laddat ner nya Windows internet Explorer 7, tycker jag ska göra det nu. Mycket bättre bild, allting blir tio ggr bättre.


Kommentarer
Postat av: Johan

nej nej ska inte glömma, ska gå upp 08:58 ;) or not :D de måste ju lägga upp det på internet, annars är jag screwed

2007-11-30 @ 18:35:14
URL: http://drambuie.blogg.se
Postat av: Evelina

Bra du påminnde om julkalendern, jag är bara tvungen att titta på den, det är julmys (:! vet bara inte vad den ska handla om :S?

2007-11-30 @ 22:10:03
URL: http://eveelinaa91.blogg.se
Postat av: Fanny

vi var i kyrkan för nån vecka sedan och firade första advent, jag går i 6:an men det var as tråkigt!

2007-12-07 @ 19:43:37
URL: http://faaanys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0