Lugna gatan!

Min säsong av dansen har slutat, så har inte tränat på två veckor, den första tiden kändes de så skönt och jag kunde fokusera på skolan mycket, men nu när det är 7 dagar kvar tills betygs stättningen har jag inte så mycket att göra, ska skriva min novell och möjligtvis göra ett steg i matte och ett i engelska. Det känns jätte tråkigt, slutar grundskolan om mindre än en månad, snyft! Funderar alltså på att gå ut och springa, men de blåååser för mkt för att springa här nere vid vattnet.

Idag har jag pluggat hemifrån, gjort ganska mycket, mer än vad jag skulle ha gjort i skolan där alla bara babblar, okej då även jag. Vet inte om jag ska göra lite på engelska steget istället för att gå ut och springa? kanske springer på torsdag istället.

Nu ska jag iallfall kolla på OC, laddade ner alla avsnitt runt jul så har sätt klart 4 säsongen, men de var länge sen så det blir ändå spännande, längtar till den kommer ut på box så jag kan fullborda min samling.

Chiao chiao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0