Födelsedag

Grattis, grattis och återligen grattis. Idag var det stor fest för min älsta bror och hans flickvänn. Min bror Micke fyller 25 den 1 juni och Jenny 20 den 4 juni. Eftersom deras romantiska resa till Gotland är nästa helg vart det firande idag. Min bror fick en fin parfym som doftar jätte gott och sommrigt med en skraplott som han alltid får. Jenny fick smycken från Guldfynd och pilgrim. De fick även andra fina presenter av andra gäster. Bla en resa till ett äventyrscenter, bodaborg som är hur kul som helst, en jättefin byrå fick Jenny av mina föräldrar, likadan som jag har :) väldigt fin, Micke fick special tillbehör till datorn när man spelar mus och musmatta som man anväder när man spelar spel, och andra fina presenter. Trevligt trevligt!
Här under finns lite bilder ifrån festen!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0