Ännu en dag avklarad

Trots att jag är förbaskat orättvist väldigt mycket sjuk så klarade jag av en dag på Skansen (skolan). Man kan ju undra om hela skolan lider av damp, alla skriker och gör sig hörda hela tiden, (även jag ;a) Men om man tänker efter, räknar bort dem som är otroligt omogna och seröst jobbiga så är de helt cool lungt för min del. Nu sista hela veckan så är det ingen som pluggar, vi borde! Men hallå, vi slutar nian om mindre än två veckor, förtjänar vi inte att inte göra någonting då. Fast så dålig flicka har jag inte varit, ritat på min bild kastat färg och övat inför showkursen.
 
Aja, berättade för de i klassen att jag tar med filmen från Tallinn på Torsdag (klassresa) och de lär uppskattas,  vilken únderbar klassresa, men de ingår en del pinsamheter så endast de som medföljer får se. Vill så gärna åka igen, vi hade så förbaskat kul! 42 timmars skratt, ingen sömn!

Nu ska jag sluta babbla och försöka göra något vettigt.
Min Asos beställing har inte kommit, shieet, hoppas skorna blir bra till balen.

´
En bild på min och uncle Jessys smarriga fruktdrinkar.
Bara för att dem var så goda (gröna = min)
Smarrit värre.



Kommentarer
Postat av: Ebba

Yummie! Det ser ju supergott ut! :D Trevlig blogg du har! :) Kram!

2007-05-28 @ 19:06:19
URL: http://ebbloggen.blogspot.com
Postat av: performance

tack så hemskt mycket, mm de var supersmarriga, åker du någonsinn med Tallinn - romantika så borde du pröva dem. Vi sa bara ngt utan alkohol så de var lite risker, haha. Men men resultatet blev bara att hela klassen ville köpa :)

2007-05-28 @ 22:08:49
URL: http://performance.blogg.se
Postat av: Cecilia

Ja de där fruktdrinkarna ser goda ut:)

2007-05-29 @ 02:25:42
URL: http://cillenl.webblogg.se
Postat av: jessica

Ja! Galet roligt vi hade på båten, miss it! :)
Ni spelade väll inte in mig & martin? =)
Våra drinkar :D mums dom va goda!
den gröna var ärligt talat godast ! :)

2007-05-29 @ 18:13:38
URL: http://juess.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0