Chockbesked!

[Bild: TV4]Tobias och Anna. FOTO: TV4

Det blev en chockartad upplösning på kvällens Let's dance. Anna Sahlin och Tobias Karlsson, som legat i topp nästan varje fredag, tvingades lämna danstävlingen.
- Det är inte rättvist, säger Anna.

Trots att Lasse Brandeby fick lägsta möjliga poäng av juryn - och dessutom vädjade till tittarna om att få åka hem - får han kämpa på i åtminstone en vecka till.

Det blev nämligen favoriterna Anna Sahlin och Tobias Karlsson som med 27 jurypoäng tvingades lämna Let's dance.

- Det känns inte helt rättvist, kommenterade Anna.
- Men jag är så stolt över allt vi har gjort! Jag och Tobbe kommer hänga hela tiden, jag klarar mig inte utan honom.
Källa: t4.se



Helt otroligt att hon och Tobias åkte ut, de finns inte ord för det! Hon var verkligen en riktig dansare och hon bjöd på riktig underhållning inte fiasko som Lasse gjort de senaste veckorna, de blir inte roligt i längden! Nej jag är helt mållös!

Kommentarer
Postat av: Maja

ah jag missade let´s dance, vad hände egentligen..de har ju alltid fått bra poäng, var det tittarna som inte gillade dem av nån anledning?

2007-03-03 @ 13:40:06
URL: http://majapirayan.blogg.se
Postat av: Anonym

Riktigt trist att det var dem som fick lämna. Lasse borde åkt för länge sen. Han vill ju inte ens vara med längre ju...

2007-03-03 @ 17:19:05
Postat av: Karin

Det var jag som skrev kommentaren ovan!

2007-03-03 @ 17:19:40
URL: http://decemberflicka.webblogg.se
Postat av: sara

naw, tobba var min favvo :P Lasse, he's great but, han kan juh knapp gå! ^^ ;)

2007-03-03 @ 18:28:22
URL: http://stellaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0