Beställning skickad!

Long Butterfly, Bell And Disc NecklaceKate Broderie Smock TopHigh Waisted Full Skirt

har precis satt ihop en treo klädsel som jag skickat efter från Asos nyss. Jag fick lite pengar över efter en del inköp så jag unnar mig lite kläder, Kjolen är helt underbar och den såg jag på Englas blogg och älskade direkt! så jag skickar tillbaka den andra vita kjolen från La redoute. Hoppas alla haft en bra dag, och intagnings testen gick bra idag! gick vidare och ska göra delprov två om några dagar.

Jag har ändrat inställningar så jag accepterar era kommentarer, har märkt (som andra bloggar också märkt) att inte alla inlägg är lika trevliga, men jag accepterar självklart alla normala inlägg!

Hare bäst!


Kommentarer
Postat av: Maria Ekdalh

Skönt att de gick bra med testen! Jag såg oxå kjolen hos engla och den är verkligen jättefin!

2007-03-12 @ 18:53:59
Postat av: jessica

den där klänningen/tunika , grymt fin! :)

2007-03-13 @ 15:45:46
URL: http://juessica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0