Maxi Dresses!

Det är nog få som små som har missat Maxi Dressen, även om tunika klänningen fortfarande hänger med så är den stora sommar drömmen lång klänning, gärna i ett starkt mönster. Perfekt att ha på grill partyn och svala sommar kvällar. Även om de billigare alternativen inte riktigt ännu nått ut till affärerna som HM, gina tricot och vila mm för låga priser, så tycker jag att man kan unna sig en lite dyrare långklänning. Klänningarna under är alla från Asos och kostar allt från 400 och uppåt.

French Connection Silk Maxi DressLipsy Paisley Print Maxi Dress Printed Halterneck Maxi Dress Uttam Cotton Crinkle Maxi Dress

Själv har jag inte köpt någon långkläning ännu, eftersom jag vill vänta på den rätta, har sätt många fina men de gäller att vara 110 % säker eftersom de är ett väldigt mäktigt plagg att bära upp och de vill man väl göra med stolhet. Men ett tips, checka in Asos.com och kolla igenom, eller du kanske redan hittat din dröm långklänning, isf hör gärna av er och tipsa om mer fina lång klänningar!




Kommentarer
Postat av: Johanna

Asos har verkliegen jättefina långa klänningar!! Jag hittade en fin därifrån för ett tag sen som jag la upp på bloggen! Kopiera länken om du vill se hur den ser ut!! =)http://johannahs.blogg.se/1177526314_vad_tycker_du.html#comment

2007-06-19 @ 21:55:56
URL: http://johannahs.blogg.se
Postat av: performance

den var verkligen super snygg, åhh nu blir det ännu svårare att välja en, haha .tack så mycket Johanna för tipset! :D

2007-06-19 @ 23:46:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0