Grillkväll 2007 - 06- 08!



.... ... Sen så på kvällen hade vi grillkväll, vi grillade mat (inte jag, jag tog med mig en färdig grillad kyckling från buffen från peters stundent) och hade trevligt. jag kom dit strax efter 8, men efter en stund kom några oinbjudna från klassen dit och förstörde hela stämningen, så vi flyttade upp i bergen och satt där en stund. Sen så gick vi ner till bussen men den gick bara en gång i timmen så vi ringde Jessicas mamma som skulle hämta oss, så då gick Christer, Nathalie och Felix hem vi andra väntade. Jessica Linnea och Caroline badade, inte jag och Erika, de var för kallt och jag som precis varit förskyld. Jag och Erika snurrade runt på en gunga och varit jätte yra, Jess snurrade oss, blir illamående bara jag tänker på det. Haha. Sen kom Jessicas mamma och vi åkte hem. Var hemma någon gång  vid halv 12 tror jag, en lång dag hade de varit, men en bra dag.

SLUT !




Kommentarer
Postat av: Sandra

va härligt med grillkväll på sommaren, :)

2007-06-09 @ 23:14:20
URL: http://sandra.blogg.se
Postat av: jessica

hihi, vi var busiga :D det här måste vi göra om någon dag, supermysigt ju .
Kram

2007-06-18 @ 08:40:53
URL: http://juess.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0