Shopping i regniga Stockholms stad!




Jag var inne i stan idag med mamma, köpte en jätte fin skinnjacka, så glad. För den jag beställde från halens är jätte plastig och obekväm, den här är verkligen en kvalite skinnjacka, den är brun och fodrad så jag kan ha den långt i på hösten. Jag hade tur, de var den sista i brunt och den var nersatt från 1595 till 1295 och en gång till ner till 990. Den kommer från Wacko som ligger på drottningatan. Se så jag varit ute efter nicke nyfiken linnerna länge, men aldrig köpt de, nu är alla små storlekar slut så jag fick tag på en i L. men de gör ingenting, perfekt oversize linne och så kan man ha ett till under, perfekto. Om man köpte plus meny på M så fick man ett cola glas, jag tog rosa, hih. SÅ jag är nöjd med dagens shopping. Nu ska jag spana in massor me bloggar.



Kommentarer
Postat av: Johanna

Nice shopping =)
Jaa jag ska antagligen till båstad, ser så ut nu iallafall.

2007-07-07 @ 22:36:54
URL: http://MyKindOfFashion.blogg.se
Postat av: caroline

Vad sött linnet var! Och skinnjackan
var jättefin :)

2007-07-10 @ 15:47:52
URL: http://imagine.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0