Nya stuff!



De senaste dagarna har jag varit borta mycket, inte kunnat blogga, har inte tid nu heller känns de som, men bloggen är under renovering eller vad man ska säga så de därför jag inte bloggar spec mkt. Jag har shoppat lite de senaste två dagarna, i kista galleria och i stan. ( Ett tips drick inte Ramlösa hallon (stilla) urk. ) Én kjol med fina gröna blommor på, från rean på veromoda. Samma sak där med klänningen oxå från rean på veromoda fast i stan(ska ha den till leggings). Halsbandet köpte jag på Oasis i souk gallerian, blått me små pärlor på.

Nu måste jag skynda mig, hoppas ni har en skön regnig sommar för de har (inte) jag! men en bra iaf.



Kommentarer
Postat av: sandra

snygg klänning :D har sätt halsbandet jag oxå

2007-07-13 @ 11:19:28
URL: http://sandra.blogg.se
Postat av: nea

gillar kjolen :)
en kompis köpte också den på rean, och har använt som axelbandslös klänning. tips!

2007-07-16 @ 13:35:14
URL: http://baranea.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0