Lördag



Idag så var jag och mum inne istan och kollade runt lite, ganska perfekt väder för shopping, inte för varmt inte för kallt. Jag bytte min klänning ja fick i födelsedagspresent för de va ngt på den som inte skulle va där, köpte även en kofta från gina tricot. Fick hm katalogen igår, och hittade faktiskt lite snygga plagg, bra också att man får en kofta på köpet med matchande linne till, alltid bra att ha i höst. Köpte även två hårband, eller vad man ska säga. Vill egentligen ha ett mönstrat men nu har jag ett svart och ett vitt, kanske köper nya senare i sommar. Tog bilder med mammas kamera som hon fick i present när hon fyllde år, bättre blid blir de verkligen,
men kommer fotta med min ist.

Bloggen är fortfarande under "ombyggnad"
men den e snygg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0