I hennes SKOR

 

 

En toppen film, såg den nyss igen. Sätt den så många gånger men de får mig alltid å fastna framför tvn. Den har så mycket handlig att ge, bra skådespelare som inte är över på tok för kända, då tycker jag filmen blir för overklig för man har en annan syn på den personen. Den har romantik drama och komedi i sig, verkligen värd att se. Den lilla lilla halva stjärnan som inte är helt ifylld är bara för jag sätt filmen så många gånger, men annars är den helt underbar tycker jag.


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Tack, du e alltid lika go :)
Jag gillar verkligen den filmen jag med, borde ta och se den igen. Verkligen en mysrulle som man kan se flrea gånger om :)
Hoppas du har haft en fin dag, nu är det natti som gällerhär :)kramkram!

2007-07-30 @ 23:46:34
URL: http://www.lalein.blogg.se
Postat av: Madeleine

Tack, du e alltid lika go :)
Jag gillar verkligen den filmen jag med, borde ta och se den igen. Verkligen en mysrulle som man kan se flrea gånger om :)
Hoppas du har haft en fin dag, nu är det natti som gällerhär :)kramkram!

2007-07-30 @ 23:47:33
URL: http://www.lalein.blogg.se
Postat av: jessi

Ja, den är suveränt bra faktist! :) +++++
Har inte hört av dig på sommarlovet så mycket, vart har du tagit vägen någonstanns ?
aja, du kan vell slå en signal någon dag så kanske vi kan göra något kul? :)
Kram Jessica

2007-07-31 @ 23:32:40
URL: http://juess.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0