Beställning från Asos

Gjort en liten rea/ nyhets beställning från Asos för någon timme sedan, är väldigt glad över de, för två av sakerna har jag kollat på länge och den andra var så underbart fin, och jag behöver inte betala själv, tack underbara mamma och pappa, jag som fyller år om tre dagar.

Här e beställningen

Portobello Cap Sleeve Shirred Tunic
Long Strawberry Pendant NecklaceLinen Halter Jumpsuit

Bilderna blir lite konstiga undertiden nu , när bloggen görs om. Men de första är en tunika som jag tycker är super söt. Sen ett halsband in style of Mischa Barton och sen en playsuit som ser väldigt snygg ut. :D



Kommentarer
Postat av: Anonym

fina saker du beställt :)

2007-07-23 @ 20:48:19
URL: http://www.pernillaelisabeth.blogg.se
Postat av: FAnny

2007-07-24 @ 16:41:43
Postat av: ida

Kjempefint :)

2007-07-24 @ 19:18:27
URL: http://www.stylebyida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0