Bekvämligheter och Lunch.

Söndagar bjuder nästan aldrig på roliga stunder, inte i min del av Stockholm. Här är de lungt och stilla å de flesta vilar ut sig och tar de lungt, jag får nästan panik när jag inte har något att göra. Internet la av igår kväll också, men nu verkar de bjuda på lite underhållning och har börjat funka igen.

Glömde säga att ja övningskörde för första gången den 25 juli, på min födesledag. De var verkligen super kul och jag längtar tills vi ska börja övningsköra. Tänk va skönt me körkort, en dag när det regnar. Men man ska aldrig bli för bekväm, min mamma har inte körkort och hon klarar sig fintfint utan det. De gäller att bara använda bilen när de verkligen behövs, annars så tycker jag de mysigt med buss och cykel.

Nu ska jag nog äta lite lunch, vet att jag sa för säkert två veckor sen att de skulle bli en ny b-kändis under kategorin upptäck, men om dagen fortsätter så här tråkig så kan jag nästan lova att jag lagt upp de innan dagens slut.


Fortsatt trevlig Söndag!

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Heeej!!!Jag är tilbaka nu, tack så hemskt mycket för din kommentar!Jag blev skitglad :)!
Hoppas att du har haft en bra sommar :)
kramkram

2007-07-29 @ 12:37:41
URL: http://www.lalein.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0