Att fylla år

När man var liten var födelsedagen en stor upplevelse, presenterna på tidiga morgonen hela dagens roliga händesler som var annordnade för en, alla som kom för att bara vara och träffa en själv. Jag säger inte att fylla år är tråkigt nu, men dessvärre inte lika kul som när man var liten.

Vad ska man önska sig, jag gillar verkligen inte att få massa present kort, jag vill ha stora håra paket. När jag var liten önskade jag mig dockor barbrie´s spel godis, massor me saker. Men jag har jätte svårt att komma på något i år, de var lika svårt förra året. Jag är för gammal för att önska mig dockor men för ung för att önska mig saker till min egen framtida bostad. Jag fyller år om 16 dagar och min önske lista är helt tom. Hoppas verkligen jag kommer på något, för jag älskar att få paket.

En födesledag som sweet 16 är helt underbar om man bor i USA, men i Sverige är det en helt vanlig födesledag, hoppas på fint väder så man kan bada och sola iaf, som om man inte gör de andra dagar? nej jag vill verkligen att min födesledag ska vara speciell, så jag hoppas den blir det  ♥

Födelsedag, 25 Juli


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Grattis i förskott..själv fyller jag 28/7 och jag har en önskelista. MAn blir aldrig för gammal för paket ;)

2007-07-13 @ 21:23:53
URL: http://www.livetuppochner.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0