Vänner återförenas?



Vänner säsong 1

Läste en atrikel i en tidning om att Jennifer Anistion skulle tänka sig att göra ett till sista avsnitt, men att de dock svårt att få till en inspelning som passar alla. Något som jag tror skulle uppskattas av många. Det pratas om ett thanksgivning avsnitt där förhoppningsvis alla 6 ska vara med plus Chandlers och Monikas tvillingar och Rachels och Ross dotter Emma. Det är bara och hålla tummarna och hoppas på mer av vänner. Det finns 10 säsonger ändå om man är vändligt ''vänner'' sugen. Jag medelar om jag hör något nytt om det här via bloggen.


Kommentarer
Postat av: Zarah

Jag hoppas verkligen att dom gör nya avsnitt, jag älskar verkligen den serien.

2007-01-12 @ 19:54:51
URL: http://zazza16.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0