Söndag

Hej

Då var det veckans tråkigaste dag igen, känns rätt bra för att vara Söndag och jag har en hel del att göra. Nu har vi fått otroligt mycket snö hem till oss i Stockholm också och det känns jätte roligt, därför ska jag och en kompis inviga vår pulka backe som alltid. Sen ska jag kolla igenom lite olika gymnasieskolor eftersom de snart dax att söka, spännande men ändå (som jag känner nu) orkar jag knappt gå klart grundskolan. Vill hällre göra något spännande och något nytt som gör att man blir piggare och gladare och ser fram imot något igen, tex Ung Mamma 15's blogg (emelie) den är verkligen jätte inspererande och ibland när jag läst en lång stund så vill jag också ha en liten spellevink hemma hos mig och mysa med.

I kväll har jag dans träning för första gången på de nya året, få se hur det går eftersom jag är halv sjuk, måste ändå betala tävlingarna så måste dit. Det är aldrig något roligt att titta på på tv när det är söndag, så jag funderar på att städa rummet sent ikväll när jag kommer hem.

Hoppas ni får ett trevligt avslut på veckan, Tjo tjo!

Kommentarer
Postat av: Sabor

Håller med söndagar är ganska tråkiga man blir stressad för måndagen och jag får inget gjort ;)

2007-01-21 @ 10:22:34
URL: http://sabor.blogg.se
Postat av: performance

hehe precis, brukar ofta sova bort hela söndagen:)

2007-01-21 @ 10:56:42
URL: http://performance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0