Postorder!

Då kom postorder kläderna & skorna från Ellos. Första bilden (även sista) blå topp med puff ärm ska jag nog behålla för de va bra längd på den, sen så var den söt. Andra bilden är en klänning som skulle matcha med leggingsen, men de tycker inte jag de gör så ska nog tbx. Första skorna ut var alleles för stora för mig och sen ingen höjdare. Andra paret var jätte fina, så dom vita stannar nog här. Sen kommer mina söta favoriter, dom gula och röda, tihi! så söta, ska nog beställa ett par i blått oxå! Jag är ganska nöjd med min beställning men vi får se. Vad tycker du?



Kommentarer
Postat av: Hanna

Fina kläder du beställt!
Jag tycker om de röda och gula skorna, verkligen söta!
Funderar nog oxå på att köpa dem!

2007-01-27 @ 23:08:59
Postat av: performance

Härligt att du gillar dem!
och jag tycker verkligen du ska investera dem :)

2007-01-27 @ 23:09:43
URL: http://performance.blogg.se
Postat av: Maja

De där blå-vit randiga..de första skorna du hade på bild, jag har tänkt beställa ett par. Tycker de är SÅ söta. Men hur var de inte bra? obekväma? undrar lite om materialet och så...vilken storlek beställde du?

2007-01-28 @ 14:53:27
URL: http://majapirayan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0