Marissa Cooper lämnar OC



Marissa Cooper lämnar OC


Marissa Cooper (Mischa Barton) lämnar OC.

♥ Superpopulära Marissa har haft det tufft. Förra säsongen bytte hon skola och träffade en ny vän Johnny – som tog sitt liv. Sedan gjorde hon slut med Ryan och träffade snygga men farliga Volchok vilket ledde fram till hennes död. Volchok prejade Ryan och Marissas bil av vägen och hon omkom. Man kan gissa att många OC-fans kommer att sakna karaktären Marissa.
Det finns två olika håll på att Marissa lämnar OC. En källa säger att hon har blivit sparkad från sitt jobb för dåligt uppförande, andra källan säger att Mischa ville gå vidare och därför kommit försent till inspelningarna för att bli sparkad. Men jag litar nog på Mischas förklaring, hon dycker upp i vår i sin nya film '' Oh in Ohio '' där det har omskrivits om att Mischa gör sin allra första sex-scen i. Även kompisen Rachel Bilson (Summer Roberts i OC) har premiär i vår med sin nya film '' The last kiss ''.
Jag kommer sakna Marissa i serien (en av mina favoriter) som många omröstningar också tyckt till om, OC är inte OC utan Mischa. Men jag tror att det här inte är det sista vi ser av Mischa Barton, Usas Next big thing som hom kallades av stora tidningar i America när hennes start började i OC. Vi får hålla tummara för Mischa och snart kan vi se henne för första gången på vita duken.  ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0