Måndag, hemma dag!

Idag är jag sjuk och är hemma från skolan! skönt att vara hemma och ta det lungt men ändå jobbigt att vara sjuk för man orkar inte lyfta ett finger, Jag orkar blogga lite iaf.

 
 Tänkte baka lite knäck senare om jag orkar!
 Eftersom julens knäck blev helt förstörd 
 då jag använde Norsk socker! ett tips
 använd svenskt socker när du bakar
 de löser upp sig mycket bättre!




♥ Väntar även på min hm beställning! vill gärna att den kommer idag så jag kan använda koftan med rosett (vanilg färgad) imorgon! Vi får väl se om jag har turen med mig! Berätta gärna du om du har fått ngn beställning än ♥


Kommentarer
Postat av: Honeydew

De kostar ingenting :)

2007-01-22 @ 18:45:24
URL: http://honeydews.blogg.se
Postat av: Honeydew

De står ju på sidan hur du gör...... för att få pryl 1 så värvar du 7 st.. för att få pryl2 så värvar du 13 ytterliggare!

2007-01-22 @ 20:22:52
URL: http://honeydews.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0