Hm beställning


Hm beställning 3
Nu har kläderna kommit från HM, både nöjd och missnöjd, den här tröjan ska jag nog behålla för de är ett bra basplagg, och sen så var priset under 100 lappen oxå!

Hm beställning 2
Sen den här klänningen me en liten rosett tycker jag är rätt fin, får en känsla av att man är en liten katt, haha. Men den överväger iaf till att stanna här hemma.

Hm beställning 1
Sen den här koftan som jag hade så höga förväntningar för och de blir ännu hörge nu när jag har den här hemma, jag älskar den. supermysigt skönt tyg! köp den du med, den finns även ute i butikerna.


Jag beställde även lite fler klädes plagg som jag ska behålla och inte, hade inte tillräckligt med plats på mobilen för att fotta dem, men jag kanske lägger ut dem en annan gång.
Tyck gärna till om vad du tycker om kläderna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0