Elakartad förskylning!

Här inne har man varit hela långa veckan, jag måste nog ha en väldigt elakartad förskylning som aldrig ger sig, jag blir bara sämre och sämre, och jag som har så mycket viktiga saker iveckan, speciellt i skolan! Sen som ett till litet retmoment har det blivit världens finaste väder utanför. Vill så gärna ut och gå en sväng och sola lite, men jag kan knappt ta mig upp för trappan till soffan, haha patetiskt är det. När man är frisk vill man man vara hemma och va sjuk, men man uppskattar inte att vara frisk och ha alla möjligheter i världen att göra vad man vill förns man är sjuk.  Lite tråkigt, för de samma sak varje gång, man lär sig ofta inget av att vara sjuk, eftersom man inte kommer ihåg hur illa de va. Hela min vecka är förstörd men hoppas jag kan gå nästa. ♥

Kommentarer
Postat av: sara

Krya på dig!

2007-01-24 @ 12:30:18
URL: http://www.sara1.blogg.se
Postat av: performance

hehe, tack :)

2007-01-24 @ 12:59:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0